VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.


Her er noen av hustegningene...vi bygger med sokkel som dere ser:-) Veldig fornøyd så langt!

2 kommentarer:

  1. Hei:) La meg til som følger:) Morsomt å følge med på prosessen med husbygging:) Veldig fint hus:) Dette huset du har som profil bildet er et av de husene vi likte best også:))

    SvarSlett
  2. Hei,

    Så hyggelig at du følger med.
    Ja, det er det huset i prifilen, som også en gang var helt oppe på siden, ...som skal bygges..men med underetasje. Det blir veldig spennende for neste uke kommer de å skal bygge selve huset :-). Klarer ikke vente.

    Sarita :-)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails