VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Sniktitt på glassverandaen

Ja... det er ferie.... eller? Vi har jo fri fra jobb men gjør en kjempe innsats i huset... barna, spesielt eldstemann, lurer veldig på om dette er ferie... vi er jo bare hjemme?! Det er slik det er å bygge hus. Siste innspurt nå i ferien før snekkerfolket kommer tilbake for listing og ferdigstillelse av glassveranda og inngangspartier. Det har tatt sin tid men nå er vi der snart... og uker føles lenge til. Men tenk, ...for et år siden var vi bare i planleggingsfasen, ... nå skal vi faktisk snart flytte inn!



Dette er glassverandaen med rekkverk. Det blir en åpen veranda med glass i sidene og litt i front. Vi tetter litt bak rekkverket. Det blir ikke bra før den blir hvit da etter min mening.

Sniktitt på utsikten:-)... gleder meg til å sitte her ute og male.

Posted by Picasa
Inne arbeidene er også godt i gang så legger straks ut en liten smakebit;-).
Fortsatt god sommer så lenge.
Klems Sarita

3 kommentarer:

  1. Herligland så flott dette blir!!! For en utsikt:D

    SvarSlett
  2. Vakker utsikt. Jeg kan godt skjønne at du gleder deg til å sitte her og male ja;)
    Så fint badet også blir! Veldig fint med sjakkruter!!
    Ja, barna lurer nok på hvor ferien blir av. Det gjorde våre ifjor da vi pusset opp kjøkkenet, og neste vår kommer det tilbygg. Men, som du sier..sånn er det jo å bygge hus. Bortsett fra at her holder vi på litt nå og da. Vi bor liksom i det. Det er litt kjedelig.
    Det tar nok mye lenger tid å renovere et gammelt hus som dette, enn å bygge nytt. Men vi er jo så glade i det også da...at det er verdt tiden det tar.

    Huset ditt kommer til å bli kjempeflott Sarita! :)) Det er veldig morsomt å følge deg her:))
    God klem fra Line

    SvarSlett
  3. Hei
    Er huset ditt ferdig? Vi kikker på Svalen også, men har ikke betemt oss.
    Kan du legge ut bilder.

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails