VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Shopping på hagemessen...

Hei.

I går måtte  jeg jo en tur innom hagemessen. Jeg er jo i full hageplanlegging om dagen....og det er mye hage her....hage uten mål og mening...foreløpig. Jeg er jo som mange nå vet ikke den mest tålmodige på denne jord. Det medfører en del ulemper fordi vi faktisk bor på den nordlige delen av verden! Det må jeg bare finne meg i, ...men i mellomtiden kan jeg jo drømme litt...og det på hagemessen. Som alltid når jeg finner det jeg har satt meg i hodet, ...så klarer jeg ikke å la være å kjøpe det med meg hjem. Så derfor måtte jeg kalle ned mann og barn og henger :), for å hente det jeg plutselig så at jeg bare måtte ha  i går.

Her får dere se noen av herlighetene. Jeg er fortsatt i ekstase. Det lønner seg også å dra på messer siste dag for da ønsker de å kvitte seg med saker og ting, ...noe som medfører gode priser. Hi hi.

Happy happy:)


I tillegg klarte jeg å kjøpe med meg en Magnolia plante, jernbord til glassverandaen og gammeldagse roser......hmrf......ja, fint er det i hvert fall, syns jeg.

Selvfølgelig skal jeg vise hva jeg planlegger og ser for meg underveis. Tror nok aldri jeg blir ferdig, ...men det hadde jo vært utrolig kjedelig å ikke ha noen prosjekter på gang. Hageplan er tegnet så nå må planter planlegges. Jeg ser for meg en romantisk hage som er lettstelt....dette blir ikke lett!

Ha en strålende dag videre.

Klems Sarita

2 kommentarer:

  1. Nydelig fuglbad =))
    Kos deg med planlegging og hagearbeid.
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Hei.
    Måtte jo stikke nesa innom her, etter den koselige kommentaren på bloggen min ;)
    Ser ut som du har MANGE jern i ilden, og det er det alltid artig å følge med på! Flott blogg - her skal jeg stikke innom flere ganger ;)

    Klem, Hilde.

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails