VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Inspirasjon til uteplass

God kveld.

Det er vår og et nydelig vær om dagen. Vi fortsetter derfor med uterommet. Dette bildet ga meg masse ny inspirasjon til forsiden av huset, altså inngangspartiet vårt. Var det ikke helt utrolig lekkert med stein og plank sammen på denne måten?

Jeg likte spesielt godt at det ikke var noen rette former. Vi har gjort en del endringer og bygget levegg og mer i det siste så jeg skal legge ut bilder så snart det er klart. I mellomtiden så får dere suge til dere inspirasjon fra denne fristende hagen.




Ha en fortsatt strålende kveld.

Klemt Sarita

2 kommentarer:

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails