VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Hagen våkner!

Helluuu,

Det er mai! Det er en fantastisk måned. Selv om det har vært kaldt til nå, så ser det jammen meg ut som det er håp for oss også. Det deiligste med våren er å se at hagen våkner til liv. Bare på to dager har det begynt å bli irrgrønt. Hekken viser forsiktig fram sine små lysegrønne blader og det er som å gå på en liten oppdagelsesferd. Det aller morsomste med å ha bygget og planlagt huset selv er at hvert år, og ja et år går sinnsykt fort, er at busker, trær og roser vokser seg sterkere og større. Man kan liksom gå på en slags oppdagelsesferd i egen hage. Jeg burde bli enda flinkere til å utnytte den roen og "hverdagsyogaen" som ligger i det.

Vi har selvfølgelig prosjekter på gang også denne sommeren og vi er ferdig med et par inneprosjekter jeg skal vise bilder av etter hvert. Men i dag har jeg lyst til å legge inn et vakkert hagebilde som inspirerer meg. Det er fra vår egen hage i slutten av juni i fjor. Jeg gleder meg.

Ha en fin fin dag.

Stort smil Sarita.

Storkenebb

Begonia rosen

Jasmin

Timian, Lavendel og Storkenebb


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails