VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Da er tak og vegger på plass!


Reisverk til vegger er også på plass inne.
Nå går det virkelig unna.

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hei hei :o)

    Så flott huset deres blir. :o) Vi skal selv bygge i nærmeste fremtid (venter på siste tegningene) så jeg suger til meg inspirasjon fra alle kanter. Vårt hus ligner deres men er enklere i utsmykning. Gleder meg til å følge dere videre på deres vei. :o)
    Og kanskje jeg også starter blogg når vi setter i sving. :o)

    Lykke til videre og håper dere koser dere med prosessen. :o)

    Klæmz Maria TS

    SvarSlett
  2. Næææææ...!!! Så langt dere har kommet da :-)
    Har lyst til å komme og se snart!

    Frigg!

    SvarSlett
  3. Da er det bare å komme:-). Blir bra dette tror jeg...og bedre når jeg kan drive med min favoritt syssel....dekorere og innrede.

    Klems fra meg.

    SvarSlett
  4. Hej!
    Vad roligt att se ert hus ta form! Vi drömmer också om att bygga nytt en dag....
    Kram!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails