VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Nummerskilt og postkasse til huset

Postkasser fra R-Bergersen

Jeg var en tur på Strømmen Storsenter i går. Der fant jeg en fantastisk fin butikk som kun har spesialisert seg på nøkler, dørvridere, knotter, skilt og postkasser. MYE i nostalgisk stil. Det er mange detaljer som skal på plass og mange ting man ikke tenker på. Dette er kanskje ikke det viktigste å få gjort men noe som må gjøres etter hvert likevel.

 Jeg skal bestille emaljert skilt med husets navn og nummer. Det var ikke gratis for å si det slik. For de som ikke veit hva emaljerte skilt er så ligner de litt på porselens skilt...og er litt buet ut fra veggen... Postkassen på bildet skal jeg ha i en litt mer avlang modell som er hvit med sort skrift og sort med hvit skrift. (Vi må ha to da det skal være en leilighet i sokkelen). 







I sort med hvit skrift og hvit med sort skrift. Man ser det ikke av bildet men skriften ser malt ut og står litt ut.











Disse skiltene håndmales. Jeg syns de var så fine.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails