VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Inngangsparti og rekkverk

Hei på dere,

Nå har jeg endelig klart å ta noen bilder.

Min flinke mann og svigerfar bygger rekkverk på terrassen. De er så flinke. Alt ble akkurat slik jeg hadde sett det for meg.
Nå begynner helheten å vise seg.


Inngangspartiet er godt i gang. Mangler noen takstein og litt mønepynt. Det blir slik utbygget på den andre siden er. Spir og mønepynt kommer også her.



Og dørene mine:-)


.....tada......

fine sant?

Dørene er sett fra hallen på innsiden:-).


Klems Sarita

2 kommentarer:

  1. Oj, så fint Sarita!! Wiii...jeg gleder meg nesten like mye til du flytter inn som du jeg tror jeg. Hahaha. Men dette ser jo helt nydelig ut!! Heldige deg:)
    Var du innom på Dorothea og kjøpte postkasse da ?
    Vi har forresten funnet et mulig alternativ til ny postkasse vi også. Må bytte ut den gamle trekassa (hihi..sånn er det på landet).Men den vi falt for var ubeskrivelig dyr. Men skikkelig lekker synes jeg. Hmm.. 3000 kroner..får vente litt. Vi klarer oss litt til med den gamle :o)
    Flytting allerede til helgen ?! Åååå så spennende!!
    Gleder meg til flere bilder hos deg.
    Klem fra Line

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails