VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

En liten snarvisitt...

Hei alle,

Vi har flyttet inn i vårt drømmehus:-). Alt er veldig kaos og vi er ikke på nett. Gleder meg til å vise litt bilder når vi er oppe og går på nett igjen....i mellomtiden har jeg litt tid på meg til å komme ut av eskene, hi. Møbler og alt er bare satt enkelt på plass....og eskene er stuet inn i hvert hjørne...det er ekko i veggene. Riktig trapp kommer til uka så da blir listingen også ferdig! Det gjenstår en hel del... men ting begynner absolutt å bli mer levelig. Titt innom meg igjen om litt.

Klems Sarita

3 kommentarer:

  1. God morgen Sarita:)

    Så kjekt da..kan tenke meg at dere koser dere nå ja:)
    Gleder meg til å se bildene når du er tilbake i nett-verden;)
    Go søndag til deg.
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Juhuuu..grattia Sarita! :)) Sååå moro det må være!
    Gleder meg til masse bilder av hus og hjem. Kjempespennende.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  3. Herlig kaos dere lever i akkurat nå da:)) Gleder meg til å se bilder etterhvert:)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails