VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Litt opphengt i sofaer...

Hei,

Jeg har sååå mange jern i ilden om dagen, ..og får ikke kommet i gang. Sitter litt fast liksom. Jeg skulle gjerne ha malt en tekst på veggen, kjøpt litt ting og tang, skaffet en baderomsmøbel til håndklær, skapdører til skapet på soverommet osv. Det er ikke ferdig her, ...hus tar tid. Men, hvis jeg hadde fått meg en sofa i loftstua, ...så hadde det blitt litt enklere å få på plass ting rundt denne. Jeg har vært over alt for å finne en jeg liker, ...(eller vi liker da, he), men ingen har falt i smak. Vi har en Ektorp i stua pr.nå, og venter på Howard fra Bohus her, ...så Ektorpen kunne jo gått opp i loftstua...men jeg har lyst på sjeselong! I tillegg er jeg litt lei Ektorpen, ...men den er jo så riktig i fasongen.

Vi var en tur på Ikea ... igjen, ...og hadde igjen med de to skrullete trollene våre, ...som gjør det litt vanskelig å gjøre store innkjøp. En skal ta av seg skoene og vil ikke sitte i vogna si, og en skal legge seg ned i alle sofaer han finner med skoene på, videre ønsker han ikke være der lenger og spør hvert minutt, som sikkert for han føles som en time, om vi snart er ferdige:(. Vi drar som vanlig fra stedet uten en eneste ting, ...men en is klarer vi til nød å få i oss. ...ikke akkurat en drømmedag å reise på Ikea spør du meg, ...det er så utrolig masete ...og forferdelig langt å gå når man ikke har en kropp som fungerer optimalt.

Derfor, etter et langt klageinnlegg om shopping på Ikea:), så tror jeg at jeg er så kjedelig at jeg kjøper en Ektorp med Sjeselong. Da trenger jeg ikke flere turer ut og jeg vet at sofaen både ser bra ut og er god å sitte i. I tillegg kan man bytte trekk og vaske trekket slik at den holder seg fin lenge. Mindre kjefting på barna blir det også.

De har også fått inn et nytt trekk i deilig lin. Nydelig lys farge.
Dett er sofaen med sjeselong...
Bildet er hentet fra Ikea sine nettsider

Ha en strålende onsdag dere.
Klems Sarita

2 kommentarer:

  1. Synes de var en god idè jeg. Ektorpen kan man jo bytte trekk på om man blir lei..og supplere med stoler og puff dersom man skulle trenge det. Dessuten..vaskbart trekk.. et kjempepluss++ :))
    I grunn et godt valg.

    God helg til deg og dine:)
    Klem herfra

    SvarSlett
  2. Hehe, det er ikke bare bare å dra på handletur med de små. Elsker å følge deg! Det skjer så mye spennende her inne.

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails