VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Heldige meg:)


I dette påskeinnlegget til Zanz var jeg en av de heldige som kunne hente en liten overraskelse. Zanz er som nevnt tidligere en av mine favoritt butikker. Nå hadde de fått inn sååå mye fint så neste gang, som ikke blir så lenge til, så skal jeg ta noen bilder. De hadde fått inn herlige MayLeg kaniner og smått og stort utstyr til disse, ...og ikke minst noen gamle, utrolig vakre englevinger, ....jeg bare drømmer om. Jeg hadde ikke mye tid der så skal løpe tilbake ganske snart, ....mange herlige sommernyheter der nå......*drømme, drømme*

Dette vakre teserviset fra Sia var overraskelsen, ...superfint. Tusen, tusen takk:). Passer perfekt inn! Jeg som aldri pleier å være den heldige vinner av noen som helst ting:)).





Er det ikke fint? 
I huset er tankene på uteplanet om dagen. Jeg planlegger veldig hvordan hagen om en tiårs periode:-), skal blomstre i alle kunstens rosa, lilla og hvite farger. Det kribler i fingrene etter å begynne. Vi maler platting og snekrer og rydder....og vanner....så tiden min strekker som vanlig ikke til, ...men vi koser oss i det fine været. Utålmodig som jeg er, ....så skulle jeg gjerne bare hatt alt ferdig med en gang.

Ønsker dere en fortsatt strålende mandag.

Klems Sarita


1 kommentar:

  1. hei,kjempe flott hus,lurer selv på å bygge noe lignende, vil du sende meg en mail??har ett spørsmål:) marthe_kragtorp@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails