VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Badet og tapeten

Slik ble tapeten på veggen. Den er mild og rolig. Ble veldig fornøyd. (Ingen ting ser bra ut før lister er på plass så dette legger jeg kun ut for nysgjerrige sjeler som klarer å se for seg resten). *ler*
Denne tapeten er lagt på to fondvegger for å henge stue og spisestue sammen.

Sjakket på gulvet ble råbra. Det ble bare så riktig. Mursteinsflisene gjorde seg bra. Litt fuging nå så blir det supert. Her skal løvebeinsbadekaret vårt stå.

Skittentøynedkast. Det kommer skap langs denne kneveggen slik at vi få utnyttet denne plassen. Det blir bra å ha et sted å legge håndklær og kluter.

Så da er det bare resten igjen, .....mer bilder kommer ganske fort nå framover. Nå klør det i fingrene etter å innrede!

Nyt den regnblåste sommeren om du kan så lenge.

Klems Sarita
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det blir jo kjempe flott:D Blir gøy å se det ferdig:D

    SvarSlett
  2. Så spennende, ja tiden går utrolig for :) huset deres blir en drøm ♥ nydelig tapet også – kan jeg spørre hva den heter og hvor den kommer fra? Ønsker deg en fortsatt fin uke, og ferie – klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails