VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Et vakkert sommerbryllup!

I går var vi i et vakkert hagebryllup som virkelig var av det nostalgiske slaget. Ogivelsene var akkurat slik vi elsker det og alle detaljer var på plass. Et virkelig romantisk sommerbryllup. Jeg legger ved noen bilder for at dere skal få se hva jeg mener. Dette er et vakkert sted på Nesodden som man ikke kan få sett seg mett på. Best av alt....de bor her på dette vidunderlige stedet:-). Jeg kunne ikke annet enn å la meg inspirere og måtte knipse noen bilder.
Legg merke til alle de flotte detaljene....ikke minst brudens kjole som er satt sammen av lag på lag...fra Dorothea.
Nyt!

Før vigselen. Dette er hagen.
Her kommer den skjønne bruden .... akkurat slik det måtte være. Ned trappen i sitt flotte hus og videre ut i hagen.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails