VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Snart et Nytt År


Hei alle venner:).

Vi har slitt med omgangsyke i den travle førjulstiden så det ble nok å få pyntet treet, ordne hus og klær. Heldigvis skulle vi ikke være hjemme på julaften. Nå er vi i hvert fall friske og raske og tross den ekle virusen så har vi hatt en super fin jul. Bloggingen min derimot har latt vente på seg. I dag er det siste dagen i 2010....noe som for min del blir en fin milepæl. Jeg ønsker meg masse friske tanker og en god helse i det nye året. La 2010 forsvinne som dugg for solen:). I dag har jeg malt pipa til kakkelovnen....skal vise dere senere. Det ble veldig bra.

Jeg vil ønske alle en super dag så blogges vi igjen neste år:).

Må jo vise dere det store juletreet vårt som fikk så fint plass foran de doble dørene til glassverandaen....akkurat slik jeg har sett det for meg bestandig, ...i år ble det slik:). (Ser nesten ikke ut som det er pynt på da, ...men det er litt lys pynt....syns det er litt vanskelig å få tatt fine bilder med lyset i mot).





Klems Sarita

3 kommentarer:

  1. Hej! Vilket fantastiskt hus du har! Jag läser alltid Vakre Hjem på jobbet, och avundas de norska husen... Jag skickade ett paket till Norge innan jul och det vägde 250 gram, och kostade 48 svenska kronor, det var ganska mycket saker, en bakelse väger ju inte så mycket:)Jag lägger dig i favoriterna också!

    Gott nytt år!

    Anna

    SvarSlett
  2. Hei Sarita:)

    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Jeg setter så pris på det! Koselig blogg du har. Nå gleder jeg meg til å titte litt nærmere på den. Drømmer om bygge hus selv så jeg finner sikkert masse med inspirasjon! Legger meg til som følger jeg også.

    Ønsker deg en strålende nyttårsaften!

    Klem fra Sweet Chili

    SvarSlett
  3. Godt nytt år Sarita:)
    Så fint treet tok seg ut der.
    Klem fra Line

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails