VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Alle ting man "trenger"....

For man trenger jo faktisk mange nye ting når man har stort nytt hus....:). I alle fall ønsker jeg å trenge dem...

Et av mine nye funn ser dere her....og det passet perfekt på kjøkkenet. Nå har ikke jeg noe i mot nye rene flater men jeg får det liksom ikke helt til å stemme før det kommer noe litt rått og slitt inn i det hele. Vi valgte bevisst å la det være litt luft (vegg) på kjøkkenet..så ikke alt bare ble dekket av overskap. Kjøkkenet er ganske stort så det kan bli litt mye skap syns vi. Men bare vegg er ikke helt meg...men nå derimot...dette skapet passet perfekt og var akkurat passe stort:-). *fornøyd*. Nå er det meg. *ler*!


Dette skapet har i tillegg mange funksjoner. Hylle, Oppbevaring og knagger:-). Hva mer kan man ønske seg...(masse mer, he...). Resten av kjøkkenet får dere se seinere.

Ha en fortsatt fin onsdag.

3 kommentarer:

  1. Hei igjen. Tusen takk for tips. Skal legge det på minnet;).

    Så mye lekkert du har på kjøkkenet ditt. Ser ut som du har et lekkert kjøkken (ut fra det lille bildet under innlegget ditt;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails