VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Vi har endelig bestilt oss ny sofa:)

Hei kjære venner,

Jeg har så lyst til å vise dere den fine sofaen vi har bestilt:). Januar er tiden for de større innkjøpene, ...om man har planlagt de litt. Da er det nemlig penger å spare. Vi har bestilt Howard 3,5 seter på Bohus og tilhørende stol. Alt gikk litt fort, ..og stoff og farger skulle bestemmes mens vi hadde to stykk trøtte barn som løp fram og tilbake og ropte til hverandre, ...så alle kunne høre og se at vi var i den butikken, ...men jeg håper i alle fall at vi blir fornøyde med fargevalgene. Det er for sent å angre nå, he. Vi som er vant med Ikea sofaer, ..og det å få varer med en gang, ..ble litt lange i maska da vi fikk beskjed om 8 ukers leveringstid! ...Men venting har vi jo blitt ganske gode på, så da får vår kjære Ektorp sofa fra Ikea vente med flytting opp i loftstua til Howard er klar. Hele loftstueprosjektet blir satt på vent da faktisk. ...men hvem vet...det kan jo hende jeg vinner i Lotto til helgen*ler*, ..og da går Ektorpen rett ut i steden:)).

Slik ser den ut....men i grått stoff, Babel Sand. Stolen er grå og kremhvit stripete og krom hjul m hvitt treverk. ....hva tror dere? Jeg skal se om jeg kan få lagt ut bilder av fargeprøvene. Har nemlig fått med prøver hjem:)

Ønsker dere en fortsatt strålende tirsdag i tåka...det er i alle fall tåkete her.
Klems Sarita

6 kommentarer:

  1. Kjempefin sofa som du kan glede deg til å få! Heldige deg:-)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Hei igjen Sarita og takk for koselig kommentar :)

    Var i ferd med å legge inn komentar på kjøkken innlegget ditt her om dagen, men pc´n hadde andre planer ;)
    Jeg ble overasket her i desember med nytt kjøkken av familie og venner mens jeg var på rehabilitering på Cato senteret og dere har jo samme ser jeg. Sliter veldig med hvordan håndtak jeg skal velge og har egentlig bestemt meg, men lurer jo veldig på hvordna dere har, ser ikke helt.
    Er misunnerlig på den store øya deres også,der var det god plass. Hadde øy tidligere, men det ble mye luftigere her uten så det går greit.

    Knallfin sofa der har bestilt også da,sukk, gleder meg til å se bilder av den i sitt rette miljø.

    Ønsker deg en superduper uke.

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  3. Hei Nina,

    Dobbeltklikk på bildene så får du større bilde...enklere å se håndtakene da:). Ja, øy er luksus og veldig praktisk, ...om man har plass vel og merke. Det kan jo bli litt kladdete om plassen er for liten, ..om du skjønner hva jeg mener. Så heldig du er som har så flotte venner og familie da. Sikker på at du fortjente det:)).

    Klems Sarita

    SvarSlett
  4. Alle interiør-damers drømmesofa <3 Den blir nok nydelig hos dere!
    Har sittet å bladd i bloggen din i dagesvis, utrolig lekkert hus dere har =)

    SvarSlett
  5. Kjempefin sofa. Absolutt en slik jeg kunne tenke meg her:) men jeg tror i grunn jeg trenger en modulsofa..desverre (jeg synes ikke de er så altfor fine ser du) fordi vi trenger plassen det gir.
    Men, men..akkurat den avgjørelsen trenger jeg ikke ta enda, da stuemøbler ikke skal skiftes ut før om vel ett/to år her på grunn av valper og småbarn:o)
    Nydelig sofa Sarita. Det blir nok et smykke i stua di.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  6. Takk for koslieg kommentar og lurt tips :)
    Det spørs nok om ikke Biltema får et besøk iløpet av helgen for å sjekke ut håndtak :)

    Tudelu :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails