VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Jeg har funnet en fantastisk butikk og nettbutikk!

Hei på deg,

Min mann kom hjem fra Sverige her med noen veldig sjarmerende leker og supersøt fin engel til meg.
Jeg har lånt noen bilder for å vise hva jeg mener. Gå inn på nettsiden å se...jeg syns de hadde så mye fint til barn også. Det er noe jeg savner her i Oslo omegn. Koffert heter butikken.


Se denne herlige karusellen da:-)

Et slikt dukkehus skal lille tingeling få på sin 3 års dag.  







Jeg fikk lyst til å starte nettbutikk for barn jeg nå.

Ha en strålende fredag.
Klems Sarita

1 kommentar:

  1. Sånne dukkehus har jeg på nettbutikken min også:)
    Men bare i rosa som er ferdigmalt, men disse er nok laget fra kits og da kan en bruke de fargene en vil:)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails