VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

For en dag....også snø....??

Snø 4.mai? Også i dag når vi skulle ha visning...noe så typisk! Jeg kan ikke si at jeg strålte av glede og løp ut døra i dag morges akkurat. Nå vil jeg ha sommer. Det har da vært nok snø og vinter....og når den kommer en sånn siste gang... så legger det seg såpass at det er nok til å smelte til visningen er over....Det kom mange på visning da om ikke annet. Så gjenstår det bare å se... vi venter i spenning.

En positiv ting oppi det hele er at vinduene har ankommet... men tror du ikke bygglederen klarte å få løftelemmen i hodet da sjåføren skulle losse? Jada, ...det endte med at han dro for dagen stakkar. Snakk om at alt skal skje på en gang.

Håper på en bedre dag i morgen og positiv framgang både på hus som bygges og hus som skal selges :-).

Jeg skal ta bilder av vinduene i morgen. De er sååååå fine. Veldig fornøyd er jeg.



Slik ser de ut men med sprosseinndeling i de to øverste små også.

Ha en fortsatt fortreffelig dag.

Klems Sarita.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails