VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Deilig kalkmaling

Denne deilige malingen fra Stiltje som Halvor Bakke har brukt i sitt hjem har jeg nå fått en butikk i nærheten til å prøve seg på. Til min store skuffelse så sa de nå at de ikke klarte å lage denne type maling da den er basert på mineraler:-(.  Syns den ga en så flott effekt at jeg har hengt meg helt opp i den....ingen ting annet vil bli fint nå...




De finnes i mange ulike superfine farger. Fin effekt sant?

Klems Sarita

1 kommentar:

  1. Hei igjen :)
    Man lærer noe nytt hver dag :)
    Og nå har jeg lært hva fonter er, hihi. Gå inn på "My live signature" på nett. Der kan du velge og vrake, i både skrift og størrelser. Men du kan ikke ha skrift lengre enn 25 bokstaver i slengen. Du lager ordet ditt, og får en kode som du kopierer. Gå til Gadgets på innstillinger på bloggen din, og lim inn koden.Huff,er så dårlig å forklare. Men det står veldig godt beskrevet på My live signature, hvordan du gjør det.Bare spør hvis det er noe mer du lurer på. Men jeg har heller ikke funnet ut av hvordan permanent ha signaturen sin under innlegg. Jeg kopierer og limer for hvert innlegg.Klem fra Lise

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails