VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Kreativ kveld hos Zanz


Vel hjemme fra en veldig hyggelig kveld på Zanz med flinke Franciska. Vi lagde bilder med decoupagelim, servietter og alt mulig man kan finne på av dill og dall til å lime på. Veldig moro.
Mitt utkast ble slik:



Lim var virkelig tingen i dag :-).


always
know in
your heart
that you
are far
bigger than
anything
that can
happen to
you

4 kommentarer:

  1. Ditt bilde blev best av ALLE! Du er superflink og kan stolt henge det på veggen i nye huset :)
    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så lekkert bilde du laget ble, gratulerer!! Så gøy å ha noe på veggen som man har laget selv! Tapeten du valgte var noe av det fineste jeg har sett, rålekker var den!! Huset kommer til å bli som en drøm! Ha en fin helg. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Herlighet for noen flotte kommentarer:-). Tusen tusen takk! Og Elisabeth, ditt bilde ble også kjempe flott. Heng det med stolthet opp på veggen du også. Klems Sarita

    SvarSlett
  4. Åååå det bildet var nyyyydelig :)
    Såå flink du er :)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails