VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

På grunn av streik....

Så har ikke jeg jobb om dagen og får heller ikke bestilt det jeg ønsker av blandebatteri og gulv :-(. Denne streiken bør ta slutt ganske fort! Tenk om den varer såpass lenge at alt blir forsinket hos oss....til og med veggplatene har vi problemer med å få levert... veggplatene fra Byggma......Håper vi er i gang igjen seinest mandag. Det er trist om vi må vente med alt til sommerferien... da tar ting tid...og det er jammen ikke lenge til sommerferie heller

Et lite stressinnlegg fra meg.....




I mens studerer jeg bilder av forskjellig nips og naps vi skal ha i huset....snart er alle valg tatt. Dette badekaret er lekkert. Jeg har hentet tre tapetbøker og tror jammen jeg har bestemt meg for tapet også. Skal ta bilde og legge ut seinere.

Klems Sarita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails