VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Jeg trenger seriøst et nytt kamera...

Hei på dere,

I dag øser pøser det ned.....men da får man faktsk gjort litt hjemme om ikke annet. Jeg har ikke så mye nye bilder av huset enda, for de driver med arbeider inne. 2.etg.begynner å bli klar...panel på tak og vegger er på plass og badet er kledd...membran på badet er også på plass. ...så nå er det snart klart for egeninnsats,....flislegging og gulvleggeing. 1.etg.er ikke helt på nett enda...kjøkken kommer 24.juni og elektrikker er ferdig...så til uka begynner de nok å kle tak og vegger der. De er også godt i gang med leiligheten....

Jeg skulle gjerne tatt noen bilder, ...men har et forferdelig dårlig kamera. Ønsker meg et speilreflekskamera...slik at jeg får tatt bedre bilder....uansett.... skal se hva jeg klarer å få tatt der borte i morgen.

Mest av alt klør jeg i fingrene etter å innrede... og å flytte inn.... har ikke lyst til å vente mer, ...syns deg går så sakte nå.

Ha en strålende kveld.

Klems Sarita

1 kommentar:

  1. Heihei:D

    Kom akkurat over bloggen din og kikket litt rundt. Nydelig hus dere bygger! Her skal jeg følge med videre:) Elsker å lese husbyggerblogger:D

    Legger deg til i listen min så kan jeg følge med:D

    Lykke til videre:D

    Silje

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails