VELKOMMEN TIL MEG!

Jeg har alltid elsket gamle hus. Det er noe riktig vakkert og litt mystisk med disse høyreiste ofte hvite husene. Jeg liker de store flotte vinduene og alle utsmykningene et sveitserhus pynter seg med. Vi bygger nytt i sveitser stilen og jakten på den sjarmerende sjelen er i gang. Får man ikke tak i det gamle huset som allerede har sjel så får man brette opp armene og skape det selv. Det er heller ikke alltid livet blir som man har planlagt så det kan fort hende det dukker opp et innlegg eller tre på privatfronten også. Håper jeg kan inspirere med min ærlighet og kreativitet.

Lysekroner...

Jeg tittet innom en butikk tidligere i dag....og likte denne lysekrona veldig.
Den er fra House Doctor. Ikke for stor så den kan fint henge i taket på stua eller på et soverom.... eller gangen?? Jada, ...det er mange steder man kan putte inn enn vakker sak som denne....og jeg trenger jo lamper...mange lamper :-). Det er veldig fint at den har ordentlig glass og at den har tykke "grener" som jeg kaller det. Dama i butikken sa også at jeg kunne få 30 % på den sorte...som kun er til stearinlys...noe som ikke er så dumt heller. Da kan det jo hende jeg må kjøpe to lysekroner da?! Man kan jo ikke la gode tilbud gå i vasken heller *ler*.

Slik ser de i alle fall ut...(så må man vel ta en liten diskusjon på "kammerset" tenker jeg).
Siste lysekrona jeg kjøpte, til en helt rådyr pris, passet nemlig ikke der jeg hadde sett for meg at den skulle henge...og mannen ble jo da en smule tufsete da han skjønte at jeg kunne gjøre noe slikt....men lampa var jo så vakker??! Det er jo også viktig eller? :-)

 Jeg er litt usikker på den sorte så det er sagt. Den var veldig stor og må da henge over spisestua, stuebordet...evt. i glassverandaen.
Jeg må tenke på det.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tycker att den svarta var väldigt vacker och med 30% måste det dessutom bli ett bra pris!
    Men det är bra att göra som du gör nu.... tänka och känna efter lite :)
    Ha det gott.
    Kram Vanja.

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails